Bat-geheimpjes januari-februari 2024

Met dank aan Miranda Brans, moeder van ons jeugdlid Thomas, heeft Bat-geheimpjes een totale "facelift" gekregen. Met enige trots ontvangen alle leden en adverteerders deze eerste nieuwe uitgave januari-februari 2024.

Uit het historisch archief is gebleken dat in de aller eerste uitgave van Bat-geheimpjes de naam voorzien was van een koppelteken. Vandaar nu de kleine wijziging qua naamgeving.

Tevens is "Geef de pen door" weer opgepakt. Theo de Laat heeft de eerste aanzet hiervoor gegeven en heeft de pen doorgegeven aan Lian van Alebeek.

Uiteraard staat de redactie open voor verbeterpunten van toekomstige uitgaven. Stuur hiervoor je reactie naar redactie@ttvwaalwijk.nl. En vind je het leuk om zelf een (wedstrijd)stukje te schrijven, mail dit dan ook naar genoemd e-mailadres.

Bat-geheimpjes januari-februari 2024 is uitgebracht en is te lezen via pagina Bat-geheimpjes.