Vertrouwenspersoon

Ervaar jij binnen onze vereniging seksueel overschrijvend gedrag verricht door een vrijwilliger of ander lid van onze vereniging? Vanuit de NTTB is Inge Schultze de vertrouwenspersoon waar jij terecht kunt met vragen over en meldingen van alle vormen van ongewenst gedrag binnen de tafeltennissport waardoor jij je onveilig voelt of iemand in jouw omgeving zich onveilig voelt. Dit gaat om gedrag zoals seksuele intimidatie, discriminatie en pesten. Ieder gesprek met Inge is en blijft vertrouwelijk. Zij kan je in zo'n gesprek waarschijnlijk vooruit helpen met een oplossing voor het ongewenste gedrag waar jij mee te maken hebt.

Meer informatie tref je hier aan.

Mocht je te maken krijgen met ongewenst gedrag zoals seksuele intimidatie, neem dan contact met Liebeth van der Meer op via 06-36121487
Het is ook mogelijk (eventueel anoniem) contact op te nemen met het Vertrouwenspunt Sport van NOC*NSF.

Medewerkers van het Vertrouwenspunt Sport bieden een luisterend oor, hebben een adviserende rol en kunnen doorverwijzen, bijvoorbeeld naar de politie of de sportbond voor eventuele vervolgstappen of voor slachtofferhulp. Uiteindelijk liggen de beslissingen om wel of geen vervolgstappen te nemen bij degene die contact heeft gezocht met het Vertrouwenspunt Sport. Medewerkers van het Vertrouwenspunt Sport kunnen hierbij ondersteunen.

Het Vertrouwenspunt Sport is bereikbaar via:
Telefoon: 0900-202 55 90
E-mail: vertrouwenspuntsport@nocnsf.nl

Het kan ook volledig anoniem via www.speakupfeedback.eu/web/vertrouwenspuntsport