Jeugdfonds Sport & Cultuur

Sporten vergroot het zelfvertrouwen van je kind, hij/zij krijgt nieuwe vrienden en daar bovenop is het nog eens gezond ook!
Jouw kind wil ook graag sporten maar er is thuis te weinig geld. Je zit dus in een lastige situatie: hoe kun je ervoor zorgen dat jouw kind toch kan sporten?

Zo kan je kind meedoen!
Je kunt zelf geen bijdrage aanvragen. Daar is een intermediair c.q. tussenpersoon voor nodig. Bijvoorbeeld de leerkracht, buurtsportcoach, cultuurcoach, schuldhulpverlener, jeugdhulpverlener of het sociaal wijkteam. Je kunt zelf contact opnemen met één van de intermediairs van het Jeugdfonds Sport & Cultuur

Als de aanvraag door de intermediair, in overleg met jou, ingediend is bij het Jeugdfonds Sport & Cultuur, kan je zoon of dochter vaak al binnen enkele weken sporten. De contributie of sportkleding en -materiaal wordt direct betaald aan de club waar het kind gaat sporten.

Het Jeugdfonds Sport & Cultuur betaalt de contributie, sportkleding en sportattributen voor kinderen uit gezinnen die dit zelf niet kunnen betalen. Op deze manier kunnen deze kinderen toch hun passie volgen.

Website Jeugdfonds Sport & Cultuur: www.gowaalwijk.nl/jeugdfonds-waalwijk