Algemene Verordening Gegevensbescherming

Als organisatie mag je niet zomaar persoonsgegevens verwerken, daarvoor moet je toestemming hebben. TTV Waalwijk registreert volgens de definitie van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) enkel zogenaamde ‘gewone persoonsgegevens’. Om deze toestemming te krijgen dien je digitaal aan te geven of je wel of niet akkoord gaat dat TTV Waalwijk jouw persoonlijke gegevens registreert en/of aan derde partijen doorgeeft. Deze derde partijen zijn de NTTB, de TTL en andere tafeltennisverenigingen die competitiewedstrijden en/of toernooien organiseren. Ook vragen wij je toestemming voor publicatie van foto’s en filmpjes die worden gemaakt tijdens trainingen, wedstrijden en overige activiteiten ter promotie van TTV Waalwijk en genoemde derde partijen op het internet of enig ander medium.

Ga jij NIET akkoord met het doorgeven van jouw persoonlijke gegevens, dan kan je dus ook NIET deelnemen aan competitiewedstrijden en/of toernooien!

Wil je weten welke gegevens van jou persoonlijk digitaal zijn opgeslagen? Deze kan je opvragen via pagina www.ttvwaalwijk.nl/avg. Verder verwijzen wij je naar ons Privacyreglement.

Gelieve in onderstaand formulier aan te geven of jij wel of niet akkoord gaat dat TTV Waalwijk 'gewone persoonsgegevens', foto's en filmpjes vastlegt en deze wel of niet mag doorgeven aan hiervoor genoemde derde partijen.
Akkoordverklaring delen persoonsgegevens, foto's en filmpjes
Hiermee verklaar ik wel/niet akkoord te gaan dat TTV Waalwijk mijn 'gewone gegevens' conform de AVG mag delen met derde partijen die competities en/of toernooien organiseren en/of TTV Waalwijk van mij gemaakte foto's of filmpjes ter promotie van TTV Waalwijk mag publiceren.