Steun de actie van Kinderhulp

Opgroeien in armoede
Wist je dat maar liefst 1 op de 12 kinderen in Nederland opgroeit in armoede? In de gemeente Waalwijk zijn dat bijna 700 kinderen! Met de campagne ‘Geef ze warmte’ roept Stichting Kinderhulp iedereen op in actie te komen tegen kinderarmoede. Door samen te werken kunnen kinderen die opgroeien in armoede worden voorzien van een warme winterjas, passende winterkleding of goede winterschoenen. Niemand mag in de kou staan.

Kom in actie!
Steun Stichting Kinderhulp en geef arme kinderen warmte. Kom in actie! Samen met je klas, je team, je vereniging of gewoon zelf. Weten hoe je mee kunt doen? Kijk dan op www.waalwijk.nl/geef-ze-warmte.

Help ook mee op Kinderhulp.nl.

Zie ook gowaalwijk.nl/actie-voor-kinderhulp of de flyer Wij steunen de actie van Kinderhulp.