Rabo ClubSupport 2023

Ook dit jaar doet onze vereniging mee met de Rabo ClubSupport.

Iedereen verdient een club. Het is als een 2e huis. Een plek waar je elkaar ontmoet, elkaar sterker maakt en helemaal jezelf kunt zijn. Kortom: verenigingen zijn onmisbaar. Daarom helpt Rabo hen graag met kennis, netwerk en geld om hun ambities te realiseren. Zo geeft Rabo als coöperatieve bank ieder jaar een deel van haar winst terug aan de verenigingen. Daarnaast zet zij zich in met haar kennis en netwerk om clubs toekomstbestendiger te maken. Dit alles doet zij samen met haar partners NOC*NSF, LKCA, Kunstbende en verschillende sportbonden.

Bij de aanmelding voor Rabo ClubSupport heeft onze vereniging haar doel als volgt geformuleerd:
Oldstars tafeltennis is een aangepaste spelvorm voor iedereen, maar het richt zich op de leeftijdsgroep 60+. Oldstars tafeltennis houdt ouderen in beweging en geeft ze de mogelijkheid om de sociale voordelen van het verenigingsleven te (blijven) ervaren. TTV Waalwijk wil een Oldstars programma aan ouderen uit De Langstraat aanbieden waarmee zij op een gezonde manier bewegen en deel uitmaken van een sociale, gezellige groep. De opbrengst van Rabo ClubSupport wordt aan dit programma besteed.

Ben jij lid van Rabo, dan kan je in de periode van 4 t/m 26 september je stem uitbrengen voor Tafeltennisvereniging Waalwijk. Hoe meer stemmen onze vereniging worden toegekend, hoe meer de financiële bijdrage wij vanuit Rabo ClubSupport tegemoet mogen zien om ons gestelde doel te realiseren.

De resultaten worden vanaf 4 oktober bekend gemaakt.

Geen nieuwsberichten gevonden