Grote Clubactie 2023: Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst

Ook dit jaar doet onze vereniging mee met de landelijke Grote Clubactie. Voor € 3,00 per lot steunen jij, je familieleden, vrienden en/of kennissen financieel onze vereniging. 80% van een verkocht lot komt direct ten gunste van TTV Waalwijk.

'Wie de jeugd heeft, heeft is de toekomst' is een lang bekend gezegde. Ook TTV Waalwijk heeft een sterke behoefte aan uitbreiding van jeugdleden. Daarom willen wij investeren in jeugdactiviteiten via bijvoorbeeld lokale activiteiten als GO Waalwijk en het benaderen van basisscholen. Hiertoe zetten wij onder andere een gediplomeerde trainer in die kinderen basisvaardigheden zal bijbrengen. Uiteraard op een manier die kinderen aanspreekt waardoor zij onze mooie tafeltennissport omarmen.

Vanaf 23 september kun je een of meer loten kopen via onze online bestelpagina van de Grote Clubactie. Klik op deze link https://lot.clubactie.nl/lot/tafeltennisvereniging-waalwijk/280285 of gebruik onderstaande QR-code en bestel jouw loten.

Bij de bar kan je ook loten kopen door het bestelboekje in te vullen.

Uiteraard mag je dit bericht delen met jouw familieleden, vrienden, kennissen enzovoorts. Dit wordt zeer op prijs gesteld.

Heb je vragen over deze actie, neem dan contact op met een van onze bestuursleden.
Bij voorbaat hartelijk dank voor jouw bijdrage.

Met sportieve groet,
Bestuur TTV Waalwijk