Veel gestelde vragen en antwoorden

Veel gestelde vragen en antwoorden vind je hier.
Het basisbedrag lidmaatschap bedraagt € 25,00 per kwartaal. Dit bedrag kan door de jaarlijkse ledenvergadering aangepast worden.

Het verschuldigde contributiebedrag dient per de 1e dag van ieder kwartaal (1 januari, 1 april, 1 juli, 1 oktober) betaald te zijn op bankrekeningnummer NL 58 RABO 015 580 2933 t.n.v. TTV Waalwijk. Een automatische incasso is niet mogelijk.

Indien je competitiewedstrijden speelt, dan wordt een extra bijdrage in rekening gebracht. Voor actuele contributiebedragen zie pagina Clubinfo.
Je kunt inloggen op je persoonlijke MyClub pagina of op de Club-assistent app met behulp van je e-mailadres in combinatie met een door jou eerder opgegeven wachtwoord.
Als je je wachtwoord vergeten bent of je hebt nog geen wachtwoord aangemaakt, kun je bovenin op "Wachtwoord vergeten" klikken en je emailadres invullen. Je krijgt dan een email met een link om een wachtwoord in te stellen.

Is je emailadres nog niet bekend? Vul dan het contactformulier op de website in.
Het werken met hetzelfde emailadres voor meerdere leden is mogelijk. Het is dan wel belangrijk dat jullie een verschillend wachtwoord hebben!

Vul het contactformulier in als je niet kan inloggen en de knop "Wachtwoord vergeten" niet werkt.
Ja, dit is alleen mogelijk indien je een tafeltennistoernooi wilt organiseren. Op pagina Zaal huren tref je meer informatie aan.
Op pagina Adverteerders Batgeheimpjes tref je het contactformulier aan, vul dit in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Op pagina Adverteerders website tref je het contactformulier aan, vul dit in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Op pagina Reclameborden tref je het contactformulier aan, vul dit in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Op pagina Lid worden kan je het inschrijfformulier voor lidmaatschap invullen. De aanmelding geldt voor een minimale periode tot en met het einde van het lopende kwartaal. Na controle van je ingevoerde persoonlijke gegevens, ontvang je een bevestiging inclusief de mogelijkheid voor het gebruik van de MyClub-pagina of de app.
Wanneer je inlogt op je MyClub, kun je je wijzigingen aangeven via de knop "Mijn gegevens wijzigen".
Opzegging van je lidmaatschap (mailbericht naar penningmeester@ttvwaalwijk.nl) kan alleen per het einde van het lopende kwartaal, dit met inachtneming van een opzegperiode van vier weken.
Leden van TTV Waalwijk worden periodiek ingeroosterd voor hun bardiensten. In principe word je 6 keer per jaar ingepland. Zo'n 3 weken voorafgaande aan de geplande datum ontvang je een email met het bericht dat jij voor die bepaalde datum ingepland bent.
Tevens kan je op pagina Bardienst of in de app zien wie wanneer ingeroosterd staat.
Leden die wedstrijden in de TTL- of NTTB-competitie spelen zijn verplicht het clubshirt te dragen. Dit shirt wordt in bruikleen beschikbaar gesteld. Het lid dient dit shirt te onderhouden en na afloop van zijn/haar lidmaatschap het shirt weer in te leveren.

Leden die geen competitiewedstrijden spelen en toch een clubshirt willen dragen, wordt een eigen bijdrage van € 40,00 gevraagd.
Indien de geplande bardienst jou niet uitkomt, kijk dan op pagina Bardiensten naar een datum die jou wel schikt en ruil dan je bardienst met die betreffende ingeplande barmedewerker.
Na onderling akkoord graag een bevestiging mailen naar barcommissie@ttvwaalwijk.nl.
Uiteraard voldoet TTV Waalwijk aan de wettelijke regels van de AVG. Op deze pagina wordt uitgelegd hoe TTV Waalwijk hiermee omgaat en kan jij jouw verklaring wel/niet akkoord te gaan dat TTV Waalwijk jouw 'gewone gegevens' conform de AVG mag delen met derde partijen die competities en/of toernooien organiseren en/of TTV Waalwijk van jou gemaakte foto's of filmpjes ter promotie van TTV Waalwijk mag publiceren.