TTV Waalwijk was aanwezig tijdens het door Die Meede georganiseerde ALM-toernooi

's-Morgens om half 9 vertrokken we met team 1 naar het ALM-toernooi in Made. De sfeer zat er al goed in (echt super als je om half 3 bij SBM van het "gast aan tafel"-toernooi thuis kwam). Maar dat mocht de pret niet drukken.
Half 10 begonnen de wedstrijden, dus rap inspelen en gaan. Dat gaan ging bij sommige iets beter en bij sommige wat minder. We zullen verder geen namen noemen.

1 man sprong er boven uit: Mister Robert Lia. Wat stond hij toch te spelen. Het was dan niet raar dat hij finale haalde.
In de finale, ondanks zijn zenuwen, bleef hij rustig spinnen en goed spelen. Waardoor hij geen spaan heel liet van Joey van Die Meede. Hoppa: 1e bij de C-poule: echt super goed.
Maar toen werd hij toch weer zenuwachtig, naar voren gaan voor zijn prijs. Ook dat is uiteindelijk met wat aanmoediging super gegaan. Robert gefeliciteerd echt top.

Geen nieuwsberichten gevonden