Vertrouwenscontactpersoon voor TTV Waalwijk

Een vertrouwenscontactpersoon is een graag geziene functie binnen onze vereniging.

Onderstaand tref je de uitnodiging aan voor de training vertrouwenscontactpersoon zoals deze door GO Waalwijk wordt georganiseerd. Heb jij interesse in deze training, schrijf je dan in via de link in deze uitnodiging.

Bestuur van TTV Waalwijk

- - - - - - - - - -

Beste sport en/of cultuur betrokkene,

Na een succesvolle bijeenkomst over een veilige sport- en cultuur omgeving, hebben we een training vertrouwenscontactpersoon gepland.
Marijke Mahieu neemt geïnteresseerden mee in de rol van een vertrouwenscontactpersoon op de sportclub of bij de cultuurvereniging.

Het is een onmisbare schakel voor het opvolgen én voorkomen van grensoverschrijdend gedrag. Aan het einde van de training zou je voldoende handvaten moeten hebben om als vertrouwenscontactpersoon te fungeren in een vereniging.

Datum: zaterdag 16 maart 2024
Tijd: 10.00 – 17.00 (eindtijd kan iets afwijken)
Locatie: RKC Waalwijk, Akkerlaan 2 Waalwijk

De training wordt gefaciliteerd vanuit NOC*NSF en is dus gericht op sport, maar we willen ook cultuuraanbieders van harte uitnodigen om deel te nemen. Belangrijk is dat je als deelnemer geen bestuurslid bent.

Stuur deze uitnodiging dan ook gerust door aan andere personen in jouw vereniging. De keuze is op een zaterdag gevallen, omdat de trainers aangeven dat dit in de praktijk als beste wordt ervaren door deelnemers. We hopen dan ook dat deze datum schikt voor je. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Als je je aanmeldt, gaan we er natuurlijk ook vanuit dat je aanwezig bent. Er zijn namelijk slechts enkele plekken per training beschikbaar. Je kunt je aanmelden via deze link.

Hartelijke groet,

Debora Vos