Kabinet: Scholen, kinderopvang, horeca en sportclubs tot en met 6 april dicht

Om de verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan, heeft het kabinet zondag besloten om alsnog de scholen en de kinderopvang in Nederland te sluiten. Horecagelegenheden en sportclubs moeten eveneens de deuren sluiten. De maatregelen gelden tot en met 6 april.

Nu de overheid deze nieuwe maatregelen bekend heeft gemaakt, zal ook TTV Waalwijk hieraan gevolg moeten geven. Onze speelzaal blijft gesloten tot en met 6 april a.s. tenzij dan weer nieuwe maatregelen worden afgekondigd.

Dit betekent dat alle competitiewedstrijden vooralsnog tot en met 6 april worden uitgesteld. Over hoe en of we de competitie gaan uitspelen kunnen we nu nog niets zeggen. Het een en ander hangt uiteraard samen met de ontwikkeling van het Coronavirus. We zullen u zoveel als mogelijk op de hoogte houden van de ontwikkelingen en het vervolg van de competitie.

Bestuur TTV Waalwijk

Geen nieuwsberichten gevonden