Wij doen ook mee aan Rabo ClubSupport!

Bankier je bij de Rabobank De Langstraat en ben je lid bij de Rabobank, dan ontvang je een stembiljet voor de Rabobank Clubsupport. Met dit stembiljet heb je 5 stemmen in handen. Iedere stem is ongeveer € 5,00 waard. Deze 5 stemmen moet je minimaal over 3 verenigingen verdelen, want je kunt maar maximaal 2 stemmen aan 1 verenging geven. Zelf kun je dus met jouw stembiljet maar maximaal 2 stemmen aan TTV Waalwijk geven.

We zijn ontzettend blij met die 2 stemmen van je. Echter wanneer ik je stembiljet mag ontvangen, ga ik me inspannen voor onze club om via een omweg het maximale van 5 stemmen in plaats van 2 te scoren. Ik heb contact met andere verenigingen om ervoor te zorgen dat zij hetzelfde doen en we stemmen met elkaar kunnen ruilen. Hierdoor heb ik vorig jaar het bedrag kunnen vergroten tot het mooie bedrag van totaal € 329,16.

Zou ik je stembiljet uiterlijk voor 12 oktober mogen ontvangen? We kunnen het geld heel goed gebruiken en besteden!

Je stembiljet mag je bij de bar afgeven of bij mij thuis in de brievenbus (Groen van Prinstererlaan 23 Waalwijk) stoppen of ik kom je stembiljet bij je thuis ophalen. Je mag de stemcode of een leesbare foto ervan naar me mailen (gert-jan@ttvwaalwijk.nl) of sms-en/app-en (06-53158194).

Nog mooier zou het zijn, wanneer je bij je familie, kennissen of buren ook de stemcodes of stembiljetten inzamelt om zo nog meer rendement uit de Rabobank ClubSupport te halen.

Wil je (naast 2 stemmen aan TTV Waalwijk) ook aan een tweede club 2 stemmen geven, dan wil ik nog steeds graag je 5e stem hebben. Schrijf dan op je stembiljet welke club je nog meer 2 stemmen wilt geven. Ik zal je wens dan naleven en met je 5e stem gaan ruilen.

Gebruik je stemcode svp niet eerst zelf, want met de stemcode kun je maar één keer inloggen.

Alvast bedankt voor je steun en stembiljetten.

Met sportieve groet,

Gert-Jan van Alebeek