Hoe kunt u lid worden bij TTV waalwijk ?

lidmaatschap type

Met deze aanmelding kun je lid worden van TTV Waalwijk. Het lidmaatschap geldt voor een minimale periode tot en met het einde van het lopende kwartaal. Opzegging kan schriftelijk, via de Clubapp of de MyClub-webpagina per het einde van het kwartaal worden doorgegeven, dit met inachtneming van een opzegperiode van mimimaal vier weken. Bij het aangaan van het lidmaatschap van TTV Waalwijk geef je toestemming voor publicatie van foto’s en filmpjes die worden gemaakt tijdens trainingen, wedstrijden en overige activiteiten ter promotie van TTV Waalwijk op het internet of enig ander medium. Het verschuldigde contributiebedrag wordt jaarlijks vastgesteld door de Algemene Vergadering en kan in de toekomst afwijken van het geldende bedrag.

persoons gegevens

adresgegevens

Adresgegevens

bardienst

Bardienst
Seniorleden draaien drie keer per half jaar mee als bardienstmedewerk(st)er voor onze vereniging.

AVG

AVG : Met ondertekening geef ik te kennen wel/niet akkoord te gaan dat TTV Waalwijk mijn persoonsgegevens ten behoeve van competitie- en/of wedstrijddoeleinden deelt met de NTTB en/of de TTL en/of andere tafeltennisvereniging en/of eventueel publiceert op de website van TTV Waalwijk, e.e.a. conform het Privacy Reglement zoals gepubliceerd op www.ttvwaalwijk.nl.

Oudergegevens

Indien minderjarig: Vul de naam & e-mailadres van een ouder/voogd in

Overig