Sponsortoernooi wo 13-3-2024 (inschrijven per mail)

Datum woensdag 13 mrt 2024
Tijdstip 19:00 - 21:00 uur
Locatie TTV Waalwijk
Sponsortoernooi wo 13-3-2024 (inschrijven per mail)
Voor woensdagavond 13 maart staat het sponsortoernooi gepland. De medewerkers van onze sponsoren de Hypotheekshop en Remco Olden Lommers Makelaar hebben zich voor dit toernooi aangemeld.

Hiermee vragen wij je of jij ook mee wilt doen? Onder leiding van Gert-Jan zal het toernooi volgens het Zwitsers systeem worden gespeeld. Om de medewerkers van onze “buren” meer kans te bieden, wordt ook een handicap ingebouwd.

We hopen op een grote opkomst en dat veel leden in hun clubshirt aan het toernooi deelnemen.

Heb jij maandag of dinsdag ervoor een wedstrijd, speel deze dan nog een keer in je oude shirt (of was je nieuwe shirt nog snel even uit of zweet tijdens de wedstrijd niet te veel ;-) ).

Graag zien we per email een reactie van je tegemoet of jij wil meedoen met dit toernooi.

Het toernooi begint om 19.00 uur.

Met sportieve groet,

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk.
Aantal inschrijvingen: 7