Open Waalwijkse Road Tennis Toernooi 2023

Minimum leeftijd 10
Maximaal aantal deelnemers 32
Primeur voor Nederland

In Waalwijk wordt op zondag 29-10 waarschijnlijk het eerste ooit in Nederland georganiseerde Road Tennis Toernooi gehouden.

Road Tennis is een kruising tussen tennis en tafeltennis. Deze variant is in Barbados ontstaan, waar men zich geen clublidmaatschap en racket kon veroorloven.

TafelTennisVereniging Waalwijk daagt je uit om aan ons Road Tennis Toernooi mee te doen.

Bij droog weer wordt het toernooi gehouden op de binnenplaats van de oude Kazerne, anders in de tafeltenniszaal van TTV Waalwijk.

Het wordt gespeeld met de oude tafeltennistelregels (punten tot 21 en om de 5 serveren).
Meer over de spelregels vind je hier (engelstalig): https://brtaclub.com/game-rules/

Voor wie: IEDEREEN mag mee doen. Maximaal 32 deelnemers.
Inschrijfgeld: is niet van toepassing.
Mee te nemen: luchtige (sport)kleding. Rackets en ballen hebben wij.
Datum: 29-10-2023
Aanvang: 13:00 (tot maximaal 17:00 uur)
Locatie: op de binnenplaats van De (Oude) Kazerne en BlijMakers.

Inschrijven kan door onderstaande velden in te vullen en op de knop Inschrijven te klikken. Je inschrijving is pas geldig nadat je de mail hebt bevestigd. Heb je geen mail ontvangen, controleer dan je spambox.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 29-10-2023.
Aantal inschrijvingen: 4
Maximaal aantal: 32