TTV Waalwijk 70 jaar jong!

Onze tafeltennisvereniging viert op 7 april 2017 haar 70-jarig bestaan. TTV Waalwijk heeft zijn oorsprong liggen bij RKC Waalwijk. In 1947 is vanuit de kantine van RKC Waalwijk de tafeltennisvereniging RKC ontstaan. In 1980 is de naam TTV RKC veranderd in TTV Waalwijk. Na diverse omzwervingen waaronder de Taxandriahal en de Overlaat zijn we in 1986 in ons home aan de Hertog Janstraat neergestreken. Met de naamsverandering in 1980 werd het volgende logo geïntroduceerd.

In 2008 werd een nieuwe website geïntroduceerd waarbij ook een nieuw logo werd geïntroduceerd, moderner van uitstraling en in de kleuren rood en blauw.

Nu met de inteoductie van de huidige nieuwe website heeft het bestuur besloten de oorspronkelijke clubkleuren van blauw en geel weer terug te laten komen in het clublogo. Veel leden zal dit zeker aanspreken, tevens is 7 april 2017 een mooi moment om met deze nieuwe huisstijl naar buiten te treden. Een mooi verjaardagskadootje.