Rabobank Spek de clubkasactie

Heb jij een bankrekening bij de Rabobank? Lees dan zeker verder want ook dit jaar doet TTV Waalwijk mee aan de Rabobank Spek de clubkasactie.

Leden van de bank ontvangen voor de stemperiode per post een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van dinsdag 3 oktober tot en met dinsdag 17 oktober brengen zij via een stemsite hun stem uit op de verenigingen en/of stichtingen die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht.
Let op: alleen leden van Rabobank De Langstraat mogen stemmen. Als je klant bent, ben je niet automatisch lid. Is iemand nog geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kan hij/zij tot 1 september 2017 lid worden en meestemmen tijdens de campagne. Het lidmaatschap aanvragen kan via www.rabobank.nl/delangstraat, onder het kopje ‘De voordelen van het lidmaatschap’.

Zodra de stemperiode wordt geopend zullen wij je verder informeren.

Geen nieuwsberichten gevonden