1e speeldag uitstekend verlopen

Met inachtneming van de corona basis- en hygiëneregels hebben leden weer voor het eerst sinds lange tijd op 2 juli getafeltennist. Complimenten aan allen in deze die gevolg hebben gegeven aan deze 'spelregels'.

Het gebruik maken van het reserveringsprogramma wordt als positief ervaren. Op basis van de beschikbare tijdsblokken vindt een spreiding van aanwezige spelers plaats.

Wil jij komende week (weken) tafeltennissen? Maak dan eerst gebruik van het reserveringsprogramma. Dit kan via de myclub-pagina of de Club-assistent App. Op deze pagina worden de basis- en hygiëneregels en het gebruik van het reserveringsprogramma toegelicht.

Wij hopen je snel weer te zien bij TTV Waalwijk.

Alleen samen krijgen we corona onder controle.

Het Bestuur van TTV Waalwijk nodigt haar leden uit voor het bijwonen van de Algemene ledenvergadering 2024. Deze vergadering wordt… Meer >