Speelzaal weer open vanaf donderdag 2 juli

Eindelijk mogen we weer gaan tafeltennissen. De Rijksoverheid heeft aangegeven dat we van een ‘intelligente lockdown’ naar ‘ruimte met regels’ gaan, met algemene regels voor binnen en buiten. Die blijven nodig, want het coronavirus is zeker niet verdwenen.

Vanaf a.s. donderdag gaat onze speelzaal weer open. Dit uiteraard onder een aantal 'spelregels' die wij samen moeten toepassen. In het kort de spelregels voor het sporten:
  • De kleedruimtes en toilet- en douchevoorzieningen zijn open.
  • Sporters van 19 jaar en ouder dienen de 1,5-meter-afstand tot elkaar te houden, waaronder ook in de kleedkamers en in de barruimte.
  • Blijf de bekende hygiënerichtlijnen (o.a. handen wassen)  toepassen.
  • Gebruik alleen eigen materiaal en vermijd contact met andermans materiaal.
  • Geen zweethanden afvegen op de tafel. Gebruik een eigen handdoek.
  • Wissel niet van speelhelft.

Speeltijd reserveren
Een van de eisen van de Rijksoverheid is dat aanwezigheidsgegevens kunnen worden overlegd voor eventueel bron- en contactonderzoek en dat deze gegevens 4 weken worden bewaard. Wij lossen dit op door middel van een reserveringsprogramma.

Via de webpagina Reserveren speeltijd of via de Club-assistent App ben je verplicht een bloktijd te reserveren. Deze bloktijden zijn in eerste instantie op 1,5 uur gezet. Mocht er een andere behoefte ontstaan dan kunnen we dit later altijd aanpassen. Vriendelijk verzoeken wij je niet meerdere bloktijden gelijktijdig te reserveren, geef een ander ook de mogelijkheid om te komen tafeltennissen.

De Club-assistent App is handig in gebruik. Voor gebruik van deze App dien je eenmalig in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord. Weet je je wachtwoord niet meer, vraag dit dan opnieuw aan. Of neem hiervoor contact op met Theo de Laat (penningmeester@ttvwaalwijk.nl / 06-25095013).

In het menu van de App (≡) ga je naar ACTIVITEITEN. Hier zie je een overzicht van de mogelijke reserveringen. Druk op MEER INFO om een reservering te maken. Je krijgt dan een vervolgscherm te zien waar jij bij RESERVEER SPEELTIJD* het betreffende blokje aanvinkt. Vervolgens druk je onder in het scherm op INSCHRIJVEN. Op basis hiervan ontvang je een bevestigingsmail.

Mocht het maximum aantal (vooralsnog 16) van inschrijvingen zijn bereikt, dan krijg je een melding dat inschrijven NIET mogelijk is. Kies dan voor een ander bloktijd waar inschrijven nog wel mogelijk is.

Heb je ingeschreven en later blijkt dat je toch niet kunt komen tafeltennissen? Geef dan tijdig in de App aan dat je de gereserveerde speeltijd wilt AFMELDEN (onderaan in het scherm). Hierdoor komt jouw inschrijving weer vrij voor een ander lid.

Bovenstaande spel- en reserveringsregels blijven gelden zolang de Rijksoverheid dit vereist. Binnen onze vereniging is Gert-Jan van Alebeek aangewezen als coronacoördinator (gert-jan@ttvwaalwijk.nl / 06-53158194). Bij vragen of onduidelijkheden, bel of mail hem gerust.

Alleen samen krijgen we corona onder controle.

Bestuur TTV Waalwijk

Het Bestuur van TTV Waalwijk nodigt haar leden uit voor het bijwonen van de Algemene ledenvergadering 2024. Deze vergadering wordt… Meer >