Update ivm corona

Jij zult ongetwijfeld, net als wij, met spanning de berichtgeving van de afgelopen week hebben gevolgd of en wanneer tafeltennis binnen weer van start kan gaan. Ook al is dat onder aangepaste omstandigheden.

Dankzij inzet van oa de NTTB mogen binnensporten, sportscholen en sportkantines naar verwachting per 1 juli a.s. hun deuren weer openen. Dit is bijzonder goed nieuws voor onze leden en wij zijn daar erg gelukkig mee.

Voorwaarden
De heropening per 1 juli kan alleen plaatsvinden als de verspreiding van het coronavirus onder controle blijft. De overheid bepaalt dit definitief in de laatste week van juni.

Daarnaast moeten wij ons bij de opening van de speelzaal en tijdens de sportbeoefening uiteraard aan een aantal voorschriften houden. De NOC*NSF maakt eerst een Algemeen Binnensportprotocol. De verwachting is dat dit (eind) volgende week (2e week juni) is goedgekeurd. Vervolgens maakt de NTTB op basis hiervan een Algemeen Tafeltennisprotocol. Aanvullend op het Algemeen Tafeltennisprotocol kunnen wij het protocol voor onze eigen speelzaal opstellen. En dit protocol leggen we ter goedkeuring voor aan gemeente Waalwijk, die het laatste woord heeft over het opengaan van onze speelzaal per 1 juli.

Gelukkig is er nu meer duidelijkheid. We moeten nog even volhouden maar vanaf 1 juli hopen we weer te kunnen gaan tafeltenissen. Wij hebben er nu al zin in en jij zeker ook! Maar vooral, blijf gezond!

Bestuur TTV Waalwijk

NK Special 2024

20 maart 2024
Nog een paar dagen en dan gaat in het Landstede Sportcentrum ons grootste tafeltennisevenement weer van start. Naast het NK A voor onze… Meer >