Jumbo Sparen voor onze vereniging

Beste leden,

Doe jij je boodschappen bij de Jumbo in Kaatsheuvel?
Vanaf woensdag 8 februari kun je bij Jumbo gaan sparen voor onze sportvereniging.

Bij elke besteding van € 10,- ontvangt je een sportpunt. Deze sportpunten kun je toekennen aan een sportvereniging van jouw keuze.
Wij willen je natuurlijk vragen ze aan onze sportvereniging te geven. Van de punten die we ophalen kunnen wij namelijk extra sport- en spelmaterialen voor de sportvereniging aanschaffen.

Op de website www.jumbosparenvoorjesportvereniging.nl/provincies kun je onze vereniging opzoeken en zien wat onze spaardoelen zijn.
Op deze site kun je de sportpunten ook direct aan onze vereniging toekennen. Maar je kunt je gespaarde punten ook inleveren bij ons op de vereniging.
Bij de ingang van de sportkantine staat een dropbox waar je ze in achter kunt laten. Ook mag je je punten afgeven aan Peter Brand.
We willen je bij voorbaat danken voor het meesparen voor onze vereniging.

NK Special 2024

20 maart 2024
Nog een paar dagen en dan gaat in het Landstede Sportcentrum ons grootste tafeltennisevenement weer van start. Naast het NK A voor onze… Meer >

TTV Luto 80 jaar