Wijziging contributiebedragen per 1 juli 2020

Met de coronacrisis leven we in een bijzondere tijd. Voor ons als vereniging kunnen wij helaas niet de tafeltennissport bieden waarvoor ook jij lid van onze vereniging bent. Volgens de huidige berichtgeving zou onze speelzaal pas op 1 september weer open kunnen gaan. In overleg met de overheid tracht de NTTB in samenwerking met NOC*NSF deze datum naar voren te verschuiven.

Het komt misschien vreemd over dat je wel je contributie moet betalen terwijl je niet kunt komen tafeltennissen? Dit heeft te maken met je lidmaatschap. Volgens de statuten dient het betalen van je contributie gewoon door te gaan, ook al is de vereniging (tijdelijk) gesloten voor competitie of trainingen.

Bovendien blijven een aantal vaste lasten (WOZ-belasting, bankkosten, VvE-bijdrage, verzekering) doorlopen ondanks dat de zaal gesloten is. En omdat de zaal gesloten is, is er ook geen baromzet c.q. geen barinkomsten, waar we jaarlijks een groot deel van de vaste lasten van betalen.
Eind 2020 hebben we pas concreet zicht op de financiële gevolgen die deze langdurige zaalsluiting met zich mee heeft gebracht. Het bestuur zal dan pas kunnen bezien of er überhaupt een vorm van een financiële compensatie mogelijk is.

Aanpassing contributiebedragen
De Algemene Vergadering van 10 maart 2020 heeft besloten de volgende per kwartaal geldende contributiebedragen per 1 juli 2020 door te voeren, waar we ook conform statuten niet van af kunnen wijken:

Soort lidmaatschap

Bedrag per kwartaal

Junior recreant

(was € 26,50)

Junior NTTB-speler

(was € 40,00)

Senior recreant

Senior NTTB-speler

Senior TTL-speler

(was € 26,00)

Senior NTTB+TTL-speler

(was € 43,50)

Voor een correcte betaling van de contributie per 1 juli 2020 verzoeken wij je vriendelijk om tijdig het kwartaalbedrag in jouw internet bankierprogramma aan te passen naar het voor jou betreffende bedrag.

Bij vragen of onduidelijkheden, bel of mail mij gerust.

Ik hoop je weer snel, gezond en veilig in de zaal te mogen ontmoeten.

Met sportieve groet,
namens TTV Waalwijk
Theo de Laat

Het Bestuur van TTV Waalwijk nodigt haar leden uit voor het bijwonen van de Algemene ledenvergadering 2024. Deze vergadering wordt… Meer >