Hoge Raad hakt knoopt door: rookruimtes per direct verboden

Rookruimtes in restaurants, cafés en andere horecagelegenheden zijn definitief verboden, heeft de Hoge Raad vrijdag (27 september 2019) bepaald. Dat betekent dat rookruimtes per direct moeten sluiten.

Ook TTV Waalwijk moet zich aan (deze) wetgeving houden hetgeen betekent dat per direct de kantoorruimte niet meer gebruikt mag worden als rookruimte. Rokers dienen daarom naar buiten te gaan - dus ook niet in de hal beneden - om van hun sigaret te genieten.

Het bestuur verwacht van iedere (bezoekende) roker zijn medewerking. Uiteraard mogen leden onderling elkaar hierop aanspreken indien iemand toch meent te moeten roken binnen ons tafeltennisgebouw. Bij een geconstateerde overtreding zal de roker de betreffende boete in rekening worden gebracht.

NK Special 2024

20 maart 2024
Nog een paar dagen en dan gaat in het Landstede Sportcentrum ons grootste tafeltennisevenement weer van start. Naast het NK A voor onze… Meer >

TTV Luto 80 jaar