TTV Waalwijk doet mee met Rabo ClubSupport. Jouw stem is geld waard! Kunnen wij rekenen op die van jou?

"Rabobank gelooft in de kracht van clubs, stichtingen en verenigingen. Jullie verbinden de samenleving. Als coöperatieve bank doen we daarom graag iets terug. Met Rabo ClubSupport investeren we een deel van onze winst in lokale clubs en verenigingen. Van sportclubs tot buurtcomités. Samen vieren we de winst!

Met Rabo ClubSupport vieren we samen de winst. De echte winst van clubs, stichtingen en verenigingen. Mensen samenbrengen. Talenten benutten. Een sociaal netwerk opbouwen. Elkaar verder helpen. Daar heeft de hele maatschappij baat bij. Dat moeten we niet alleen koesteren maar ook steunen. Daarom geven we als coöperatieve bank ieder jaar een deel van onze winst aan verenigingen door het hele land. Zodat zij kunnen blijven doen wat ze nu al doen. Onze wereld, buurt voor buurt, beter maken.

Rabobank. Growing a better world together."

Heb jij een bankrekening bij de Rabobank? Lees dan zeker verder want ook dit jaar doet TTV Waalwijk mee aan de Rabobank ClubSupport. Ben jij al lid van Rabobank de Langstraat? Dat is mooi, want leden van de bank ontvangen in september per post een kaart met een unieke code waarmee jij op onze vereniging kunt stemmen. Deze stemmen zijn geld waard!

Van vrijdag 27 september tot en met zondag 13 oktober kan jij via de stemsite van de Rabobank jouw stem uitbrengen en op deze manier TTV Waalwijk een warm hart toe dragen. Ieder Rabobank-lid ontvangt vijf stemmen, waarvan maximaal twee stemmen op dezelfde vereniging mogen worden uitgebracht. Ben jij nog geen lid, maar wel klant van de bank? Dan kan je tot 1 september 2019  gratis lid worden en tijdens de stemronde stemmen op Tafeltennisvereniging Waalwijk. Het gratis lidmaatschap aanvragen kan hier.

Kijk op Rabo ClubSupport voor meer informatie. Zodra de stemperiode wordt geopend zullen wij je verder informeren.