Nieuwe barkoeling

Het bestuur heeft voor de inkoop van alle dranken (bier en frisdranken) een nieuwe overeenkomst afgesloten met Harry de Louw uit Waalwijk. Als gevolg hiervan zal onder andere de barkoeling worden aangepast zodat gewerkt kan gaan worden met flesjes frisdrank. De 1,5 liter flessen komen dus te vervallen waarmee voortaan een constante kwaliteit kan worden geboden.

Op zaterdag 6 juli a.s. zijn een aantal vrijwilligers paraat om de oude koeling te vervangen voor een door Harry de Louw in bruikleen gegeven nieuwe koeling.

Het bovenstaande betekent onder andere ook dat we afscheid nemen van Leeuw bier en Spa. Deze worden vervangen door Hertog Jan bier en flesjes Chaudfontaine. De komende weken kan het gebeuren dat bepaalde (1,5 literflessen) frisdranken uit ons assortiment lopen. Hiervoor vragen wij je begrip. Vanaf 6 juli zal het assortiment weer op het gewenste niveau zijn.

Het Bestuur van TTV Waalwijk nodigt haar leden uit voor het bijwonen van de Algemene ledenvergadering 2024. Deze vergadering wordt… Meer >