Unieke spaaractie AH Jansen Waalwijk

Vind jij het leuk om een handdoek, hoodie, sporshirt, rugzak of een ander sportartikel met jouw naam erop te hebben?

Vanaf 27 augustus gaan wij samen met Albert Heijn Jansen Waalwijk van start met een unieke actie. Alle leden en supporters kunnen namelijk exclusief bij Albert Heijn Jansen sparen voor geweldige en gepersonaliseerde clubartikelen!

Hoe spaar je mee? 10 weken lang ontvang je bij elke € 10,- aan boodschappen bij Albert Heijn Jansen een actiezegel. Daarnaast zijn er bij eventuele actieproducten extra actiezegels te verkrijgen. Elk artikel kan op basis van een aantal actiezegels bij elkaar gespaard worden. Heb je het aantal actiezegels bij elkaar gespaard, dan kan je de volle spaarkaart bij de servicebalie van Albert Heijn Jansen inleveren. Je krijgt dan een unieke code! Op www.myclubstore.nl/ahjansen kun je vervolgens jouw product selecteren, kan je dit product zelf personaliseren en gratis bestellen met je unieke code. Je zult een bericht ontvangen als je deze kunt afhalen na het einde van de actie.

Het leuke aan deze actie is, dat je geheel gratis geweldige gepersonaliseerde artikelen kunt sparen en dat je op deze manier ook een mooi bedrag kan ophalen voor de vereniging als jij jouw duppies ook aan de club doneert. Bij elke volle spaarkaart die jij namelijk inlevert ontvang je extra duppies.

Ga daarom vanaf 27 augustus naar Albert Heijn Jansen en trommel al je vrienden op om mee te sparen. Hoe leuk is het bijvoorbeeld om met z’n allen een gepersonaliseerd artikel te hebben? Ook zo benieuwd voor welke artikelen jullie mee kunnen sparen? Kijk op Facebook, volg de Facebook van Albert Heijn Jansen en houdt je e-mail in de gaten.

Lege spaarboekjes/-kaarten liggen bij TTV Waalwijk.

Veel succes met deze leuke spaaractie van AH Jansen!

Het Bestuur van TTV Waalwijk nodigt haar leden uit voor het bijwonen van de Algemene ledenvergadering 2024. Deze vergadering wordt… Meer >