Functie: Secretaris
Functie omschrijving:
Taken secretaris:
  • Fungeren als postadres van de vereniging en zorgen voor doorzending van de verenigingspost naar de personen en/of de organen voor wie deze post bestemd is.
  • Behandelen van ingekomen stukken.
  • De dagelijkse correspondentie van de vereniging voeren.
  • Verzorgen van de agenda en vergaderstukken voor de algemene ledenvergadering en periodieke bestuursvergaderingen.
  • Ondertekenen, verzenden en het bewaren van een afschrift van stukken namens het bestuur.
  • Bijhouden van het verenigingsarchief en het beheren van officiĆ«le stukken zoals hypotheekstukken, contractstukken, oprichtingsakte, statuten en huishoudelijk reglement.
  • Op de ALV verslag uitbrengen over het afgelopen verenigingsjaar.
  • Kennisnemen van voorschriften van de NTTB en de gemeentelijke verordeningen en andere bepalingen.
  • Onderhouden van contacten met de NTTB en gemeentelijke (respectievelijk) overheidsinstanties.
  • Mutaties van nieuwe en gestopte bestuursleden tijdig doorgeven aan de Kamer van Koophandel.
  • Zorg dragen voor informatie vanuit het bestuur naar het verenigingsnieuws.