Kaartavond

Tijdstip 19:30 uur
Locatie TTV Waalwijk
Kaartavond
Op zaterdag 1 oktober organiseren we weer een kaartavond. Het is de bedoeling om vanaf 19:30 uur te starten tot plmin 24:00 uur. Hierna is er uiteraard nog gelegenheid voor een gezellig samenzijn onder het genot van een hapje en een drankje.

Ieder clublid vanaf 16 jaar is welkom. Je mag ook je partner en/of familie vanaf 16 jaar meenemen. Inschrijfkosten op de avond zelf te betalen zijn EUR 2,50 per persoon. Hiervoor krijg je 1 consumptiebon en wat versnaperingen.

Van de kaartspellen wordt er jokeren en rikken gespeeld. Mocht je voldoende medestanders hebben, dan kan ook voor een ander (kaart-/bord-)spel gekozen worden.

Een gezellige avond is de hoofdprijs, daarnaast zal er nog een kleine prijs zijn voor de beste speler per spelvorm.

Bij voorkeur schrijf je in door een mail te sturen naar Gert-Jan@ttvWaalwijk.nl.
In de mail graag je naam/namen en je/jullie voorkeur(en) meesturen.

De uiterste inschrijfdatum is donderdag 24 september.